مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / خرید بلور اصفهان به قیمت درب کارخانه
خرید بلور اصفهان

خرید بلور اصفهان به قیمت درب کارخانه

خرید بلور اصفهان به قیمت درب کارخانه در این مرکز پخش عمده ظروف بلور ایرانی کاوه و نوری تازه به دو صورت انجام می شود که در هر دو حالت، قیمت برای خریدار یکی می باشد.

خرید عمده که ماشین خاوری یا ده چرخ می باشد از کارخانه بارگیری می شود با درید تخفیف  بیشتر و البته در برخی از ماه ها همراه با هدیه اما برای خرید خرده بار نیز قیمت همان قیمت درب کارخانه می باشد ولی درصد تخفیف آن کمتر از سفارش های عمده می باشد.

خرید بلور اصفهان

مراحل خرید بلور اصفهان از کارخانه

بدون شک همچون سایر محصولات و لوازم خانگی، اگر بتوانید سفارش خرید خود را از کارخانه انجام بدهید، قیمت تمام شده برای خریدار کمتر می شود اما سفارش بلور اصفهان از درب کارخانه چگونه می باشد و تحت چه شرایطی انجام می گردد؟

اولین مورد برای خرید از کارخانه، این است که سفارش شما باید حداقل یک ماشین خاور یا بیشتر باشد و از هر قلم جنس که انتخاب نمودید، حداقل ۱۰کارتن سفارش داشته باشید در اینصورت می توانید سفارش خود را از طریق نمایندگی های رسمی فروش ارسال کنید تا برایتان بارگیری انجام بشود.

اما می توانید با قیمت درب کارخانه خرید داشته باشید ولی حجم سفارش خود را کمتر کنید که این موضوع شامل خرده بار می باشد و برای اینگونه خرید بهتر است با مراکز پخش و فروشی که بصورت عمده در زمینه بلور ایرانی فعالیت دارند در ارتباط باشید.

خرید بلور اصفهان

نمایندگی فروش بلور اصفهان در بستر اینترنت

مراجعه به نمایندگی فروش بلور اصفهان در استان اصفهان می تواند مناسب ترین گزینه برای هر خریداری باشد اما امکان حضور همه خریداران در اصفهان نمی باشد پس پیشنهاد ما برای این دسته از افراد چیست؟

ما در بازرگانی حاضر همیشه در تلاش بوده ایم تا بتوانیم امر فروش ظروف بلور ایرانی بخصوص خرید بلور اصفهان که باکیفیت ترین نوع آن در کشور می باش  را با مناسب ترین قیمت در اختیار هر خریداری آن هم در دور ترین نقاط کشور قرار بدهیم لذا اقدام به فروش اینترنتی نموده ایم.

فروش اینترنتی بلور اصفهان را در کنار سایر تولیدات کارخانه های بلور نوری تازه، کاوه، شیشه مظروف یزد و گمین آن هم با قیمت درب کارخانه و ارسال به سرتاسر کشور توسط ما در حال انجام می باشد.

خرید بلور اصفهان

عرضه مستقیم بلور شیشه اصفهان در کشور

خریداران قبل از خرید باید اطلاع داشته باشند که بخش فروش کارخانه بلور اصفهان مانند دو شرکت نوری تازه و کاوه خود بصورت مستقیم در بازار ایران هیچگونه فروش ندارند و همه امر فروش محصولات خودشان را در اختیار نمایندگان قرار داده اند تا بتوانند مسیر خرید را برای خریداران آسان تر بنمایند.

اما در امر صادرات، عرضه مستقیم محصولات توسط بخش بازرگانی شرکت صورت می پذیرد و تاجران نیز می توانند در راستای خدمات رسانی بهتر، خرید مستقیم از واحد بازرگانی کارخانه را داشته باشند.

اما اگر خریدار یا تاجری می باشید که در امر ترخیص کالا، تجربه کافی را دارا هستید می توانید با ما در ارتباط باشید تا زمینه خرید شما با قیمت ریالی و تحویل کالا در هر نقطه از کشور را برایتان انجام بدهیم.

خرید بلور اصفهان

خرید بلورشیشه اصفهان جدیدترین مدل های تولید کارخانه

امروزه  روش های مختلفی برای خریداران وجود دارد تا با جدیدترین محصولات تولید شده نه تنها در کارخانه بلور شیشه اصفهان بلکه سایر شرکت های دیگر چون بلور گمین و زنگان آشنا بشوند و نسبت به خرید آن اقدام کنند که می توان به موارد کلی زیر اشاره نمود.

در همه موارد زیر، خریداران با محصولات آشنا می شوند و خرید هم خواهند داشت اما تفاوت در قیمت خرید، زمان معرفی به خریداران می باشد که هر مشتری می تواند بر اساس میزان سفارش خود اقدام به خرید با یکی از  روش های زیر را داشته باشند.

  • معرفی محصول در کارخانه
  • فروش از طریق نمایندگی
  • استفاده از سایت و کانال تلگرامی
  • عرضه از کارخانه به بازار های استانی
  • فروش در سایت ها و فروشگاه های آنلاین اینترنتی

بدون شک با استفاده از سایت و کانال های تلگرامی و فروشگاه های اینترنتی می توانیم در کوتاه ترین زمان، جدیدترین تولیدات یک شرکت را شناخته اما برای خرید بلور اصفهان با قیمت مناسب، بهتر است سفارش خود را به کارخانه یا نمایندگی داده باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش بلور کاوه

قیمت فروش بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

قیمت فروش بلور کاوه در فروردین۱۴۰۳ و اصفهان و نوری تازه گلس به نسبت سال …