مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور / شرکت شیشه لرستان الیگودرز بلور
شرکت شیشه لرستان

شرکت شیشه لرستان الیگودرز بلور

شرکت شیشه لرستان که با نام بلور نومینا نیز در کشور معروف می باشد توانایی تولید روزانه حداقل ۳۰تن ظروف شیشه بلور را دارا می باشد.

اگر شما نیز قصد دارید که از محصولات شرکت شیشه لرستان نومینا نیز خرید داشته باشید م توانید با ما در مجموعه اراد کریستال ارتباط بگیرید.

شرکت شیشه لرستان

تولید شرکت شیشه لرستان

در شرکت شیشه لرستان که دارای ۴ خط یا واحد تولیدی می باشد به طور مستقیم رزوانه ۲۰۰نفر مشغول به فعالیت هستند و توانایی تولید روزانه سی تن از ظروف بلور و شیشه ای را دارا می باشند اگر قصد خرید چینی لب طلا مقصود را دارید باید این نکته را در نظر داشته باشید که همه محصولات تولید شده در ایران از یک کیفیت و در نهایت از یک قیمت برخوردار نمی باشند و همین موضوع عاملی است تا خریداران باید قبل از خرید به ان توجه داشته باشند.

کیفی تولیدی محصولات کارخانه بلور نومینا لرستان از نظر فنی در جایگاه درجه ظروف بلور ایرانی قرار دارند و می توانند با تولیدات شرکت های زیر در بازار به رقابت بپردازند.

  • بلور گمین
  • ارکوک گلس
  • بلور شیشه شهریار
  • شیشه و بلور ایران
شرکت شیشه لرستان

محصولات کارخانه بلور نومینا لرستان الیگودرز

محصولاتی که در این شرکت تولید و به بازار عرضه می شوند در صنف ظروف شیشه ای تو خالی برای مصارفی مانند منزل و کترینگ می باشند مواردی مانند انواع لیوان های که برای صرف دمنوشها و چای داغ می باشند و یا غذا خوری و اگر بخواهیم که محصولات را دسته بندی کلی نماییم باید به موارد زیر تقسیم شوند:

  • شیشه و نوشیدنی ها
  • فنجان و نعلبکی و نیم لیوان و لیوان
  • کاسه ها
  • شمعدان
شرکت شیشه لرستان

ادرس کارخانه شیشه لرستان

اگر در ابتدای متن به عنوان توجه کرده باشید احتمالا باید به ادرس تقریبی شرکت نیز پی برده باشید بله ان در شهر الیگودرز و ازنا می باشد و شما خریداران باید در نظر داشته باشید که اردس کارخانه برای خرید شما مناسب نمی باشد چرا که اگر حتی خرید های بالایی و برای بازار داخلی داشته باشید نمای توانید از درب شرکت ثبت سفارش کنید.

برای خرید محصولات بلور لرستان با قیمت مناسب تر می توانید از ما در مجموعه اراد کریستال استفاده نموده و به روز ترین لیست قیمت تولیدات این کارخانه یا هر تولید کننده ظروف بلوری دیگری که در ایران را می خواهید بدست اورید.

شرکت شیشه لرستان

قیمت لیوان محک و منصور لرستان

بدون شک دو محصول پر فروش این شرکت که تقریبا می توان گفت شاید بیش از نیمی از تولیدات این شرکت در زمان تولید را برای این دو کالا اختصای می دهند دو نوع لیوان دسته دار معروف این کارخانه هست که با نام های محک و منصور معروف در بازار می باشند.

بازرگانی بلور و لوازم دکوری چینی اراد در زمینه فروش، پخش و صادرات محصولات بلور اصفهان، کاوه و نوری تازه بصورت مستقیم و بدون واسطه فعالیت دارد

اما دلیل استقال خریداران از این دو نوع لیوان چسیت؟ یکی به دلیل اینکه هیچ گونه اطلاعاتی از ایران بر وری بدنه این محصول نیست و حای در کف ان نیز مدل فرانسه ذکر شده است و بسیاری در کشور های همسایه نیز این محصول را به جای نمونه فرانسوی و با سود بسیار بالایی به فروش می رسانند.

 

لیوان نومینا عمده

اگر قصد دارید که لیوان نومینا را به صورت عمده و با بهترین قیمت خرید کنید قطعا اراد کریستال می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد چرا که در این بازار بهترین قیمت و پخش کننده به روز می باشد. اما بهرت است تا اطلاعات اولیه این کالا را در اختیار داشته باشید.

شرکت شیشه لرستان

کارخانه نومینا بلور ارزان قیمت

محصولاتی که در این شرکت یعنی کارخانه بلور نومینا یا همان شیشه لرستان تولید و به بازار عرضه می شوند با توجه به کیفیت که دارا هستند در جایگاه درجه ۲واقع می گردند لذا قیمت پایین تری نیز در مقایسه با اجناس خوب ایرانی مانند بلور اصفهان یا نوری تازه دارند در نتجیه مناسب ترین گزینه ها برای بازار های روز و دست فروشی می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش بلور کاوه

قیمت فروش بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

قیمت فروش بلور کاوه در فروردین۱۴۰۳ و اصفهان و نوری تازه گلس به نسبت سال …