مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳
خانه / بلور / فروش ظروف بلور کاوه ارزان قیمت
فروش ظروف بلور کاوه

فروش ظروف بلور کاوه ارزان قیمت

فروش ظروف بلور کاوه به عنوان بلور و شیشه ارزان قیمت که در کنار خیابان ها مشاهده می کنید بسیار مناسب و می تواند با سود زیادی همراه باشد بخصوص آنکه بدانید چه محصولی خریداری کنید.

چینی لب طلا مقصود محصولی است باکیفیت از این رو، خرید و فروش عمده آنها با عرضه مستقیم از درب کارخانه باعث حذف واسطه ها می شود که این امر سبب قیمت ایده آل می شود.

اگر شما از تجربه کافی در زمینه فروش ظروف بلور کاوه برخوردار باشید و بدانید که کدام محصول مناسب برای حراجی می باشد لذا در هنگام خرید برای خود نیز زیاد به زحمت نمی افتید و محصولات خود را سریعا سفارش می دهید. اما اگر اطلاعات کافی در مورد ظروف نداشته باشید و بخواهید بدون تجربه خرید خود را انجام بدهید، می توانید از مشاوره ما در این بازرگانی استفاده کنید.

فروش ظروف بلور کاوه

فروش ظروف بلور کاوه مستقیم از درب کارخانه

فروش مستقیم ظروف از درب کارخانه با لیست قیمت شرکت همراه با تنوع انتخاب در سبد محصولات کارخانه را می توانید از ما در این بازرگانی بخواهید. خرید بصورت بی واسطه از کارخانه، آن هم با تنوع محصولات مختلف، می تواند بهترین گزینه برای خرید افراد ساکن در شهرستان ها باشد.

نرخ فروش ظروف بلور کاوه و سایر بلورجات ایرانی

چرا نرخ فروش انواع ظروف بلور ایرانی حتی توسط خود نمایندگی های رسمی فروش کارخانه هایی چون شرکت بلور اصفهان، بلور کاوه یا نوری تازه با هم تفاوت دارند؟

 در مورد جواب این سوال باید اشاره کنیم که، برخی از نمایندگان نه تنها فقط یک نماینده خالی می باشند بلکه سهامدار هستند برخی دیگر از نماینده ها نیز، دارای قالب های انحصاری می باشند و هر کدام نیز با توجه به شرایط فروش و کسب درآمد شان، درصد های متفاوتی را برای تخفیف در نظر می گیرند.

کانال تلگرامی بلور و شیشه کاوه

با توجه به اینکه برخی از افراد می خواهند تازه شروع به کار کنند و در شهرستان ها قرار دارند و امکان مسافرت به تهران یا اصفهان را ندارند لذا اولین گزینه ای که می تواند به آنها کمک کند، کانال تلگرامی بلور و شیشه کاوه می باشد.

kavehglassind@

توزیع بلور کریستال به صورت عمده

خریداران می توانند در هر نقطه از کشور که باشند با ما در تماس بوده، در کوتاه ترین زمان، لیست قیمت و کانال تلگرامی معرفی محصولات خدمت آنها ارسال می شود و هر تعداد کارتنی که سفارش داده باشید را از طریق باربری دریافت کنید.

فروش ظروف بلور کاوه

صادرات بلور و کریستال

صادرات بلور و کریستال ایران در چه جایگاهی می باشند؟ آیا با توجه به عدم وجود زیر ساخت های تولیدی یا حتی مواد اولیه در کشور های همسایه به غیر از ترکیه، میزان صادرات بلور و کریستال حداقل به کشور های اطراف قابل قبول می باشد؟

خوشبختانه اکثر کشور هایی که در اطراف ایران قرار دارند در تولید ظروف بلوری مشکلات فراوانی را شاهد و گریبان گیر خود می بینند که برای نمونه می توان به عدم وجود مواد اولیه باکیفیت یا حتی سایر دستگاه های تولیدی ظروف اشاره داشت و همین موضوعات سبب شده است تا آنها به فکر واردات بلور باشند.

یکی از باکیفیت ترین بلور های موجود در بازار بلور ایران که این کیفیت با قیمت آن همخوانی داشته باشد، قوری چینی وارمردار اصفهان می باشد.

متاسفانه هنوز هم شاهد این هستیم که بازار اکثر این کشور ها را نیز توسط بلور چینی قبضه شده است و کافی است تا تنها یک نظر در مورد قیمت بیندازیم خواهیم دید که واقعا صادرات بلور در ایران با توجه به همه موارد برای تولید، قابل قبول نمی باشد.

اولین تولید کننده بلور جات در ایران

آیا اولین تولیدکننده ظروف بلور و شیشه در ایران را می شناسید؟ این شرکت که هم اکنون یکی از باکیفیت ترین بلور ها را در ایران تولید می کنند سالانه بیش از نیمی از محصولات خود را به کشور های گوناگون و بخصوص به اروپا صادر می کنند و نام این شرکت، کارخانه بلور و شیشه اصفهان است.

صادرات محصولات بلور اصفهان به کدام کشور ها انجام می شود؟ شاید نتوان بصورت دقیق به این سوال جواب نداد چرا که ممکن است در طول سال، به یک کشور چند بار و شاید هم یک بار صادرات انجام بشود اما عمده کشور های هدف بلور شیشه اصفهان شامل کشور های زیر می باشند.

  • عراق
  • افغانستان
  • پاکستان
  • ترکمنستان
  • ارمنستان
  • گرجستان
  • تاجیکستان
  • روسیه
  • دبی
  • قطر
  • عمان
  • ترکیه
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور گمین

قیمت محصولات بلور گمین

قیمت محصولات بلور گمین، شیشه لرستان، بلور ارکوک و اصفهان و زنگان را می توانید …