مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت ظروف بلور کاوه اصفهان
قیمت ظروف بلور کاوه

قیمت ظروف بلور کاوه اصفهان

قیمت ظروف بلور کاوه در بازار ایران و در مقایسه با دیگر کارخانه های بلور سازی در پایین ترین نرخ به خرید و فروش می رسند اما ایا از نظر کیفیت، قابل رقابت با دیگر شرکت ها می باشند یا خیر؟

چنانچه قصد دارید که به روز ترین قیمت ظروف بلور کاوه و اصفهان را در کوتاه ترین زمان ممکن و ان هم بدون کمترین هزینه ای دریافت کنید کافی است تا با ما در مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید.

قیمت ظروف بلور کاوه

لیست قیمت ظروف بلور کاوه

قیمت ظروف بلور کاوه در کنار تنوع بسیار خوبی که این برند به تولیدات انواع ظروف بلور و شیشع اختصاص داده است باعث شده تا نه تنها موجبات ان امر را فراهم کند که هیچکونه جن چینی از این کالا در بازار وجود نداشته باشد بلکه شاهد صادرات به شدت خوب تولیدات این کارخانه در بیش از ۶۵کشور جهان را شاهد باشیم.

تنوع محصولات این شرکت در دو قطب کشور شاید چیری بیش از ۳هزار جنس مختلف به همراه داشته باشد و از این اقلام نیز هر کدام در هر مرحله ای از سال و در بسته بندی های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری در مورد محصولات تولید توسط برند کاوه بدست اورید.

قیمت ظروف بلور کاوه

محصولات کارخانه بلور کاوه

خانواده ونیز یکی از پر فروش ترین خانواده های تولیدی این برند است که بیشتر اقلام ان در کارخانه بلور کاوه تولید و به بازار عرضه می شوند. در کنار این خانواده نیز سایر محصولات ان هم با تنوع خوب بخصوص پارچ ها فقط در همین قمت تولید می شوند لذا باید به دنبال مسیری بود که بتوان همه محصولات این شرکت را به راحت ترین کار بدست اورد ان هم دانلود لیست زیر می باشد.

قیمت ظروف بلور کاوه

شرکت توسعه بلور کاوه

شرکت توسعه بلور را اگر می خواهید بیشتر بشناسید کافی تنها در مورد همین مطلب اطلاعات داشته باشید که اولین کارخانه ای بود که در کشور که اقدام به کوتاه کردن واردات ظروف بلوری نازک و پایه دار به کشور را انجام داد.

قوری چینی وارمردار که در لیسانس برند کوه تولید می شوند می توانند یکی از گزینه های پر فروش انواع بلور های ارزان قیمت باشد

ظروفی همچون انواع گیلاس ها و جام و لیوان های پایه دار در کشور اولین بار تولید همین کارخانه تولید و به بازار عرضه شد و در مدت کوتاهی توانست به بزرگترین تولید کننده انواع این محصول در خاورمیانه نیز تبدیل بشود و شاهد صادرات فوق العاده این کالا به سرتاسر دنیا باشیم.

قیمت ظروف بلور کاوه

کارخانه شیشه مظروف یزد

کارخانه شیشه مظروف یزد واقع در شهرک صنعتی خضراباد استان یزد به قطب کوچکی در صادرات انواع ظروف بلور در ایران و دنیا تبدیل شده است و این بسیار ساکت و ارام در حال ارزاوری برای کشور و هم چنین ایجاد استغال و کارافرینی برای جوانان خطه این قسمت از کشورمان می باشد.

بلورها و شیشه لاکوبل بین کابینتی ارزان قیمت در کشور ما با برند های مختلی به خرید و فروش می رسند و این عامل سبب شده است تا انتخاب گسترده ای برای خریداران و مشتریان فراهم  بشود.

تولیدا بلور کاوه یزد به گونه ای زیاد می باشد که وصف ان در یک مغازه سنتی تقریبا غیر ممکن می باشد ولی کافی است تا با مجموعه اراد کرستال همراه باشید و فایل زیر که شامل قیمت و عکس کالا می باشد را دانلود کنید.

قیمت ظروف بلور کاوه

خرید ظروف بلور و شیشه تابان

ظروفی که در کارخانه بلور شیشه تابان تولید می شوند در چه دسته از محصولاتی قرار می گیرند؟ با توجه به اینکه مبحث ما در مورد ظروف بلور می باشد لذا تنها از همین دیدگاه به ان می پردازیم که چه ظروف بلوری در این شرکت تولید می شوند.

  • بانکه های چاپی
  • بطری
  • تابه
  • کاسه های سرویس یخچالی
  • ظروف درب دار
قیمت ظروف بلور کاوه

فروش محصولات شرکت شیشه بلور

فروش محصولات شرکت شیشه بلور ساوه محصولاتی را در خطوط تولید خود دارد که کمی از نظر قیمت بالا می باشد ولی از نظر فروش نیز در جایگاه خوبی قرار دارد و برخی از تولیدات به گونه ای می باشد که نه تنها در ایران بلکه در کشور های همسایه چون ترکیه نیز از استقبال خوبی برخوردار است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور گمین

قیمت محصولات بلور گمین

قیمت محصولات بلور گمین، شیشه لرستان، بلور ارکوک و اصفهان و زنگان را می توانید …