مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت محصولات بلور گمین
قیمت محصولات بلور گمین

قیمت محصولات بلور گمین

قیمت محصولات بلور گمین، شیشه لرستان، بلور ارکوک و اصفهان و زنگان را می توانید در صورت ارتباط گرفتن با ما به ان دست پیدا کنید.

قیمت محصولات بلور گمین را در کشور خود با کدام یک از سایر تولید کنندگان این نوع از محصول در ایران می توان مقایسه نمود و این مقیاس ایا تنها شامل قیمت هست و در محصولات چه تقاوتی با هم دارند؟

قیمت محصولات بلور گمین

لیست قیمت محصولات بلور گمین

برای دریافت لیست قیمت محصولات بلور گمین به درد سر افتاده اید؟ ایا قصد دارید که از تولیدات شرکت گمن گلس خرید کنید ولی نمی توانید به ادرس شرکت و یا شماره تماس ان دست پیدا کنید؟ ایا عدم اطلاع از نمایندگی های این کارخانه باعث شده است که از خرید خود انصراف بدهید و به سراع سایر برند ها بروید؟

دیگر نیازی است برای خرید محصولات بلور و شیشه گمین به بازار های سنتی و بلور فروشان دست فروش و بنگ داران بروید کافی است تا با ما در اراد کریستال ارتباط بگیرید و لذت خرید غیر حضوری را در این عصر دیجیتال کسب کنید.

قیمت محصولات بلور گمین

کانال تلگرام بلور گمینGamin

محصولات شرکت بلور گمین گلس متاسفانه در بازار مشتری های زیادی دارا نمی باشد و این عدم اشنا نبودن خریداران با تولیدات این شرکت و هم چنین در دسترس نبودن فروشندگان و نمایندگی ها فروش ان باعث شده است که فروش بسیار بالایی را در مقایسه با کارخانه هایی چون بلور کاوه و اصفهان و نوری تازه نداشته باشد.

حال ما تلاش کرده ایم که در مجموعه اراد کریستال بتوانیم تا مسیر اولیه ای خریداران را که معرفی تولیدات گمین گلس به و اشنا شدن با عکس کالا برای خریداران می باشد را به حداقل مسیر ممکن برساند و ان هم استفاده از کانال تلگرامی می باشد.

البته در کانال تگرامی اراد کریستال شما می توانید با عضویت در ان، از سایر کارخانه بلور سازی در ایران نیز غفل نمایند و بهترین استفاده را داشته باشید.

  • اطلاع از اخرین قیمت
  • جدید ترین کالای تولید شده در کارخان
  • دسترسی به موجودی انبار و شرکت و…
قیمت محصولات بلور گمین

لیوان گمین

عده ترین فروشی که کارخانه بلور و شیشه گمین دارا می باشد از فروش چند نوع از لیوان های دسته دار خود می باشد بخصوص دو مدل محک و منصور ان هست که در مقایسه با سایر نمونه های تولید ان در کشور کیفیت پایین تر و قیمت کمتری نیز دارا می باشد و با توجه به این که از یک استان بارگیری می شوند لذا هزینه صرفه اقتصادی برای کسانی که دست فروشی می کنند با خرید این کالا هست.

البته در شرکت گمین گلس محصولات اردو خوری نیز جایگاه ویژه ای دارند و به گونه ای می توان گفت که عمده از تولیدات نیز از این کالادر خط تولید قرار دارد.

قیمت محصولات بلور گمین

فنجان بلور کاوه

در کارخانه های بلور کاوه یکی از کالا هایی که به شدت خریدار دارد و اکثرا همیشه در خطوط تولید می باشد فنجان و نیم لیوان ها می باشد که در دو نوع بسته بندی فله و کادویی ۶عددی اماده و به بازار توزیع می شود.

بیشترین تولیدات فنجان های بلور کاوه در کارخانه شیشه مظروف یزد می باشد و با نام هایی زیر شناخته شده هستند

  • اکسپرس، اتن، پیکاسو، کورالو مرجان، تندیس
  • پاریس، عینکی، کافه عینکی، باتیس
  • سان استار، ویکتور، مانیلا، دایموند، الاله، تینا، لیندو
  • ونیز، ایس، فرگو، الیزا، موناکو، هوگو، الما، کریستال

البته در قسمت شرکت بلور کاوه ساوه نیز فنجان تولید می شود که نام انها به شرح زیر است

  • فنجان ملانی، هایلی، کاسپین ساده، کاسپین پولو
  • فوجی،مکس، اسکای لاین، والتر، پارمیس، لیا و اتیلا

چنانچه تمای دارید که با سایر محصولات شرکت بلور کاوه اشنا می شوید می توانید در سایت های اراد کریستال مراجعه کنید.

قیمت محصولات بلور گمین
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش بلور کاوه

قیمت فروش بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

قیمت فروش بلور کاوه در فروردین۱۴۰۳ و اصفهان و نوری تازه گلس به نسبت سال …