مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / گروه صنعتی بلور کاوه
گروه صنعتی بلور کاوه

گروه صنعتی بلور کاوه

گروه صنعتی بلور کاوه در کشور ما بزرگ ترین تولید کننده بلور است جهت خرید محصولات با قیمت کارخانه با اراد کریستال در ارتباط باشید.

اگر قصد دارید و تمایل به اشنا شدن بیشتر با گروه صنعتی بلور کاوه را دارید می توانید زمانی از وقت خود را به ما بدهید و این متن را مطالعه نموده تا اطلاعات شما در مورد شرکت بلور و شیشه کاوه بیشتر گردد.

گروه صنعتی بلور کاوه

شرکت گروه صنعتی بلور کاوه

گروه صنعتی بلور کاوه یکی از زیر شاخه های برند کاوه می باشد که این نام اشنا در صنعت کشور در زمینه های مختلفی فعالیت بسیار زیادی دارا می باشد و محصولات متنوعی را تولید و به بازار داخل توزیع می کنند اما توضیحاتی که در ادامه داده می شود صرفا برای بلور می باشد و جهت اطلاع از سایر موارد باید از سایت های اینترنتی دیگری استفاده کنید.

  • شیشه های تخت و اینه و موارد مشابه
  • انواع جار و بطری
  • مواد معدنی
  • مواد پتروشمی و…
گروه صنعتی بلور کاوه

مالک شیشه کاوه

مالک شیشه کاوه یا بهتر اگر بخواهین عرض کنیم صاحب برند کاوه فردی است از دیار دماوند وبزرگ مردی که توانسته است برای بسیار از هم وطنان شغل افرینی کند.

با صادرات محصولات تولیدی خود، ارز اوری بسیار زیای برای کشور به همراه داشته است و هم جنین با قیمت مناسب و توزیع گسترده در سرتاسر کشور، نیاز بازار را از نمونه های مشابه چینی برطرف نموده است. نام ایشان، حاج ابراهیم عسگریان دماوند می باشد.

گروه صنعتی بلور کاوه

کارخانه بلور کاوه کجاست

با توجه به این که موضوع متن ما در مورد ظروف بلوری می باشد لذا تنها به اشاره نام هایی از کارخانه های کاوه می کنیم که در این حوزه تولید جنس دارند و به سایر موارد نامی برده نمی شود تقریبا همه خانواده های بلور اصفهان از پیش دستی و بطری شیشه ای برخوردار می باشند و این سلیقه خریدار است که در انتخاب مهم است.

کارخانه شیشه مظروف یزد که در استان یزد واقع شده است و هم چنین ۴واحد دیگر که در شهرک صنعتی کاوه شهر ساوه استان مرکزی واقع شده اند و نام های زیر را دارا می باشند به تولید ظروف بلوری قابل استفاده برای سرو نوشیدنی، غذا، پذیرایی می باشند

  • توسعه بلور کاوه
  • بلور کاوه
  • بلور تابان
  • بلور و شیشه ساوه
گروه صنعتی بلور کاوه

پیچ و کانال تلگرامی محصولات بلور کاوه

محصولات بلور و شیشه کاوه که در ۵واحد فوق تولید می شوند تنها به رنگ سفید انجام نمی شوند بلکه در چندین رنگ مختلف تولید و به بازار عرضه می گردند که شامل موارد زیر هست

  • صورتی
  • سبز
  • ابی
  • انتیک

لازم به ذکر است که این رنگ ها هیچ کدام تولید دایمی نمی باشند و ممکن است روزی بر خط تولید قرار گرفته و روز دیگر برداشته شود و این که همه محصولات نیز در این رنگ ها تولید نشده اند و باید حتما در زمان خرید به این موارد توجه داشته باشید.

اگر تمایل دارید که از اخرین محصولات جدیدی که در کارخانه های بلور کاوه تولید و به بازار عرضه می شوند اطلاع داشته باشید می توانید پیچ یا کانال تلگرامی اراد کریستال را همراهی کنید.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

گروه صنعتی بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه

در کنار رنگ بندی متنوع محصولات بلور کاوه که در کشور ما فقط توسط این کارخانه انجام می شود، توزیع یک محصول با چندین بسته بندی نیز انجام می شود. بسته بندی های فله، کادویی، شیرینگ و پنجره ای از انواع انها می باشند.

خرید اینترنتی محصولات بلور و بطری شیشه ای رنگی کاوه یکی از اسان ترین راه های خرید می باشد که شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز به فروشگاه های مختلفی که در زمینه فروش انواع بلور کاوه یا سایر کارخانه فعالیت دارند مراجعه کنید و براساس سلیقه و بودجه خرید داشته باشید.

این تغیر در رنگ و تنوع در بسته بندی را شما در کنار تولیدات بسیار متنوع بلور شیشه کاوه که قرار بدهید خواهید دید که در فروشگاه خاصی نمی توان همه تولیدات ان را مشاهده کرد و هم چنین برای دریافت قیمت به روز نیز کاری بسیار دشوار خواهید داشت پس بهتر است تا با ما در زرگ ترین مجموعه پخش و فروش بلور کاوه همراه باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش بلور کاوه

قیمت فروش بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

قیمت فروش بلور کاوه در فروردین۱۴۰۳ و اصفهان و نوری تازه گلس به نسبت سال …