مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور کاوه / فروش عمده بلور کاوه در بازار
فروش عمده بلور کاوه

فروش عمده بلور کاوه در بازار

فروش عمده بلور کاوه در بازار توسط مجموعه اراد کریستال بزرگترین مرکز پخش بلوریجات ایرانی با قیمت درب کارخانه به عرضه می رسد.

چینی لب طلا مقصود محصولی است باکیفیت از این رو، خرید و فروش عمده آنها با عرضه مستقیم از درب کارخانه باعث حذف واسطه ها می شود که این امر سبب قیمت ایده آل می شود.

شما خریداران محترم اگر قصد دارید به لیست قیمت فروش عمده بلور کاوه در اصفهان و تهران دسترسی داشته باشید دیگر نیازی نیست تا به بازار های بلور فروشان سنتی این دو استان مراجعه کنید کافی است تا با ما در ارتباط باشید.

فروش عمده بلور کاوه

نمایندگی فروش عمده بلور کاوه

فروش عمده بلور کاوه در کشور در گزینه اول توسط نمایندگی های این کارخانه انجام می شود. در نظر داشته باشید که، بسیاری از خریداران بر این باور هستند که می توانند با مراجعه به درب کارخانه های این شرکت، خرید مستقیم از درب کارخانه را انجام بدهند ولی نه تنها در کارخانه هیچ فروشی انجام نمی شود بلکه برای خرید بار برای بازار داخلی باید به سراغ نمایندگی ها مراجعه کنید.

خریدارانی که تجریه کافی در امر خرید و فروش عمده بلور کاوه را ندارند فکر می کنند که حتی اگر حجم خرید بسیار بالایی نیز داشته باشند می توانند جهت خرید به درب کارخانه مراجعه کنند و بر این تصور هستند که قیمت کارخانه با قیمت نمایندگی ها تفاوت دارد.

فروش عمده بلور کاوه

عوامل موفقیت فروش محصولات بلور و شیشه کاوه

شاید برای بسیاری از خریداران این موضوع مهم باشد که چرا در مقایسه با شرکت های دیگر تولید کننده ظ وف بلور و شیشه در ایران که حتی سابقه طولانی تری نیز از بلور کاوه دارند، اما نتوانسته اند به خوبی در بازار بلور فروشان جایگاه مناسبی برای خود دست و پا کنند و مشتریان ثابت نیز داشته باشند.

احتمالا اگر بخواهند دلیلی برای انی کار به میان اورند، به پارامتر قیمت اشاره می کنند و ما نیز از این شاخصه به عنوان مهم ترین دلیل فروش بسیار زیاد تولیدات این شرکت صحبت خواهیم کرد اما موضوع بسیار مهم دیگری در میان است که شاید مهم ترین نکته در فروش محصولات این شرکت باشد.

فروش عمده بلور کاوه

خرید محصولات بلور کاوه و عدم انحصار خانواده ها

منظور ما از واژه انحصاری بودن خانواده ها چیست و چه تاثیری در فرشو می تواند داشته باشد؟ برای نمونه شما ارجاع می دهیم به شرکت بلور نوری تازه که هر کدام از خانواده های برند ساکورا را به یک نماینده مخصوص اختصاص داده است، و هر خریداری از هر کسی خرید کند، سودی از این فروش را به نماینده می دهند و این یعنی نماینده بدون هیچ زحمتی به سود بالایی می رسد.

یکی از باکیفیت ترین بلور های موجود در بازار بلور ایران که این کیفیت با قیمت آن همخوانی داشته باشد، قوری چینی وارمردار اصفهان می باشد.

با انصحاری بودن خانواده ها، تقریبا می توان گفت که فروش ان خانواده را و نحوه تخفیف و قیمت دهی به دست نماینده خواهد افتاد و این یعنی عدم حذف مشتری مداری و توجه به سود بیشتر. اما در شرکت بلور کاوه که بزرگترین تولید کننده این محصول در کشور می باشد نه تنها هیچ خانواده ای را در اختیار هیچ نماینده ای قرار نداده است بلکه همه حواله ها را نیز خود کارخانه تایید می کند و این یعنی رقابت بین نماینده ها برای فروش و در نتیجه احترام گذاشتن به ارزش خریدار.

فروش عمده بلور کاوه

کارخانه بلور کاوه کجاست

یک اشتباه بسیار بزرگ و یا نام گذاری اشتباه در دراز مدت سبب شده است تا در نگاه خریداران که ممکن تا مدت ها به ضرر شان در خرید باشد، این تفکر به وجود امده است که کارخانه های بلور کاوه در اتسان اصفهان می باشد و لذا برای خرید به کارخانه بلور و شیشه اصفهان که د استان اصفهان قرار دارد مراجعه می کنند.

خریداران محترم در نظر داشته باشید که برند کاوه کارخانه ای که در زمینه تولید ظروف بلور و شیشه مشغول به فعالیت باشد در شهر اصفهان ندارد و یکی از کارخانه های ان در استان یزد و دیگر در شهر ساوه منطقه صنعتی کاوه می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش بلور کاوه

قیمت فروش بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

قیمت فروش بلور کاوه در فروردین۱۴۰۳ و اصفهان و نوری تازه گلس به نسبت سال …