مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳
خانه / بلور / کارخانه بلور شیشه لرستان لیست محصولات
قیمت محصولات شیشه لرستان

کارخانه بلور شیشه لرستان لیست محصولات

کارخانه بلور شیشه لرستان مستقر در استان لرستان اولین بار اقدام به طراحی، تولید و عرضه محصولات شیشه بلور در بازارهای داخلی کرد.

امروزه با توسعه خطوط تولیدی خود و عرضه محصولات متنوع با نام های تجاری و برند های مختلف  به یکی از بزرگترین و برترین تولید کننده های شیشه وبلور کشور تبدیل شده است.

کارخانه بلور شیشه لرستان

محصولات بلور شیشه لرستان قیمت

استان لرستان را نیز می توان به عنوان یکی از قطب های تولید شیشه بلور کشور معرفی کرده است. راه اندازی خطوط تولید محصولات بلور در استان قزوین به عنوان یکی از استان هایی  که دارای پتانسیل بالای نیروی انسانی انتخابی کاملا هوشمندانه بوده و علاوه بر اشتغال زایی در این استان امکان توسعه و پیشرفت این کارخانجات در سال های متوالی را برای سرمایه گذاران این شرکت تولیدی فراهم آورده است

تقریبا همه خانواده های بلور اصفهان از پیش دستی و بطری شیشه ای برخوردار می باشند و این سلیقه خریدار است که در انتخاب مهم است.

یکی از امتیازهای ویژه و مهم محصولات کارخانه بلور شیشه لرستان در کنار کیفیت بسیار قابل توجه قیمت خرید می باشد که برای تجار و مصرف کننده های نهایی بسیار مقرون به صرفه و در مقایسه با انواع نمونه های مشابه داخلی و خارجی ارزان قیمت می باشد. با توجه به شرایط اقتصادی روز دنیا و کشور می توان ادعا کرد پس از کیفیت، فاکتور قیمت یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین فاکتورها در روند جذب بازار و مشتری به شمار می رود.

کارخانه بلور شیشه لرستان

فروش بلور ارزان قیمت نومینا لرستان

مدیران ارشد و فروش متخصص و هوشیار این برند توانسته اند به واسطه ارزیابی صحیح بازار و نیازهای بازار و انتقال این موارد به متخصصان و کارشناسان طراحی و تولید محصولات خود را به سمت طراحی و تولید با مناسب ترین قیمت های ممکن سوق دهند و از این طریق توانسته اند بخش قابل توجهی از بازار را به محصولات خود اختصاص دهند.

کارخانه بلور شیشه لرستان

سایت شرکت بلور لرستان

گروه تولیدی بلور و شیشه لرستان همواره در راستای هماهنگی با شرایط روز دنیا تلاش کرده و در همین راستا با طراحی سایت بلور لرستان به صورت اختصاصی توسط تیمی مجرب از کارشناسان و متخصصان آی تی  شرایط خرید اینترنتی محصولات را برای متقاضیان فراهم آورده است.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت شیشه لرستان علاوه بر دسترسی به لیست محصولات به همراه تصاویر و اطلاعات دقیق اعم سایز محصول، وزن محصول، رنگ بندی و غیره همچنین لیست نمایندگی ها در استان های مختلف کشور نیز دسترسی داشته باشند و از این طریق در راستای صرفه جویی در زمان، هزینه و انرژی به نزدیکترین نمایندگی محصولات بلور لرستان در محل اقامت خود مراجعه کنند به صورت حضوری محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

کارخانه بلور شیشه لرستان

کانال تلگرامی معرفی محصولات کارخانه بلور شیشه لرستان

همچنین این گروه تولیدی در راستای افزایش سرعت و تسهیل روند اطلاع رسانی به مخاطبان اقدام به ایجاد کانال تلگرامی محصولات شیشه لرستان کرده است که مشتریان می توانند با عضویت در این کانال تلگرامی از آخرین اخبار این گروه تولیدی اعم از محصولات جدید، افزایش یا کاهش قیمت ها و طرح های ویژه و تخفیفات دوره ای مطلع شوند. مجموعه اراد کریستال نیز می تواند مسیر خرید شما خریداران را از درب کارخانه اسان تر کند.

کانال تلگرامی معرفی محصولات کارخانه بلور شیشه لرستان

aradcrystal

هنر شیشه و شیشه گرد از دیر باز در میان ایرانیان به عنوان هنری کاربردی و ظریف وجود داشته و از دیر باز تجار ایرانی از طریق خرید و فروش  مصنوعات شیشه بلور دست ساز ایرانی در دنیا به صادر کردن این هنر قابل تقدیر به سرتاسر جهان مشغول بوده اند و از این طریق علاوه بر معرفی هنر و هنرمندان ایرانی از سود قابل توجهی نیز برخوردار می شدند.

خرید اینترنتی محصولات بلور و بطری شیشه ای رنگی کاوه یکی از اسان ترین راه های خرید می باشد که شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز به فروشگاه های مختلفی که در زمینه فروش انواع بلور کاوه یا سایر کارخانه فعالیت دارند مراجعه کنید و براساس سلیقه و بودجه خرید داشته باشید.

صنعتگران ایرانی نیز به واسطه برخورداری از پیشینه تاریخی خود در حوزه تولید محصولات شیشه بلور به یکی از پیشتازان عرصه تولید این محصولات و در سراسر دنیا و در خاور میانه تبدیل شده اند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش بلور کاوه

قیمت فروش بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

قیمت فروش بلور کاوه در فروردین۱۴۰۳ و اصفهان و نوری تازه گلس به نسبت سال …