مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / بلور / ارزان ترین قیمت بلور نوری تازه باکیفیت در اصفهان
ارزان ترین قیمت بلور

ارزان ترین قیمت بلور نوری تازه باکیفیت در اصفهان

ارزان ترین قیمت بلور نوری تازه که از نظر باکیفیت بودن می تواند با تولیدات کارخانه بلور و شیشه اصفهان نیز رقابت داشته باشد را از کجا می توان خریداری نمود؟

اولین پیشنهاد ما برای خرید ارزان ترین قیمت بلور نوری تازه نمایندگی های آن در تهران و اصفهان می باشد اما برای خرید از نمایندگی های فروش باید سفارش شما حداقل یک ماشین خاور باشد.

ارزان ترین قیمت بلور

ارزان ترین قیمت بلور نوری تازه

شرکت بلور و شیشه نوری تازه جزو مهم ترین تولیدکنندگان ظروف بلوری باکیفیت نه تنها در ایران بلکه خاورمیانه می باشد که آغاز فعالیت این کارخانه در سال ۱۳۷۸ و توسط افراد ژاپنی با نام برند سوگا صورت گرفت.

کارخانه بلور نوری تازه نیز در زمینه تولید تمامی ظروف مورد نیاز برای پذیرایی یا آشپزخانه فعال بوده که می توان به اقلام زیر اشاره نمود.

  • پارچ و لیوان
  • نیم لیوان و فنجان
  • قندان و شکلات خوری
  • میوه خوری و آجیل خوری
  • ماست خوری و سالاد خوری
  • اردور خوری
  • پیش دستی و شیرینی خوری
  • و…
ارزان ترین قیمت بلور

فروش شیشه بلور نوری تازه

امروزه شاهد این هستیم که در بین انواع لوازم خانگی، یکی از ظروف پر مصرف و کاربردی، به بلور ها مرتبط می باشد و تقریبا نمی توان خانه ای را بدون این ظروف در نظر گرفت که معمولی ترین و دم دست ترین ظروف بلوری، پارچ و لیوان ها می باشند.

این کاربرد بسیار بالا باعث شده است تا خرید و فروش آن نیز با حجم بالایی صورت بپذیرد و باعث شده است تا کارخانه های بزرگ تولید ظروف بلور و در کنار انها کارگاه های کوچک در زمینه تولید انواع مختلف ظروف بلوری فعالیت داشته باشند.

در این بین از همه کارخانه های کوچک و بزرگ ایرانی نیز اگر بخواهیم به یکی از زیباترین تولیدکنندگان انواع ظروف مورد استفاده برای زندگی روزمره خود یا اقلام دکوراسیونی یا حتی بلور های شامپاینی اشاره داشته باشیم و بخواهیم اشاره کنیم که در کدام کارخانه به تولید و فرآوری می رسند باید نام شرکت بلور و شیشه نوری تازه را به بیان بیاوریم.

ارزان ترین قیمت بلور

آیا محصولات بلور نوری تازه برای دکوراسیون مناسب هستند

محصولات و تولیدات کارخانه بلور نوری تازه برخلاف ظروف بلور کاوه که بیشتر برای کاربرد روزمره مورد استفاده قرار می گیرد دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشند که دو مورد از بیشترین آنها به شرح زیر می باشد.

  • ظروف کاربردی
  • سرویس های دکوری و زینتی

اما به ظروف بلور کاربردی به کدام یک از انواع ظروف اشاره دارد؟ اگر بخواهیم دسته بنید جامعی برای آنها در نظر بگیریم به تمامی ظروفی که برای مصارف روزانه اعم از سرو غذا و نوشیدنی یا برای پذیرایی از مهمان ها از آن استفاده می شود، ظروف کاربردی می گویند.

و سرویس های دکوری نیز به آن دسته از اقلامی که در داخل بوفه ها و کمد ها قرار داده می شود و به ندرت از آنها استفاده می شود اعطا می شوند. از نظر قیمتی اصولا و در بیشتر موارد قیمت اقلام بلور کاربردی در مقایسه با بلور های دکوراسیونی ارزان تر می باشند.

ارزان ترین قیمت بلور

فروش ارزان ترین قیمت بلور ایرانی

اگر بخواهیم تعریفی برای ظروف بلوری داشته باشیم باید به مجموعه ای از وسایل کاربردی و شیشه ای در آشپزخانه اشاره کنیم که هر کدام نیز در یکی از دسته های زیر دسته بندی می شوند و بر اساس آنها قیمت گذاری خواهند شد.

  • سایز و نوع کاربرد
  • رنگ بندی سفید و شامپاینی
  • قیمت
  • پایه دار و بدون پایه
  • برند کارخانه تولیدی

این تنوع بسیار بالا در لوازم آشپزخانه با جنس بلور و کریستال سبب شده است تا این ظروف به اولین انتخاب بسیاری از افراد برای هدیه دادن یا کادویی بردن خریداری شود.

ارزان ترین قیمت بلور

خرید بلور شامپاینی پایه دار

یکی از مواردی که می توان به آن اشاره داشت و عاملی شده است که خریداران ظروف بلور و بخصوص برای سرویس های پذیرایی از این ظروف انتخاب داشته باشند، بلور های معروف به بلور شامپاینی می باشند.

قبل از هرگونه خرید ظروف بلوری رنگی شامپاینی باید بدانید که این رنگ ها به دو صورت انجام می گیرد یکی به روش خلا و دیگری به روش کوره ای می باشد و بهتر است قبل از خرید از فروشنده در مورد نوع آبکاری و کیفیت کار سوال شود تا در صورت هرگونه رنگ پریدگی این ظروف بتوانید آن را مرجوع کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش بلور کاوه

قیمت فروش بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

قیمت فروش بلور کاوه در فروردین۱۴۰۳ و اصفهان و نوری تازه گلس به نسبت سال …