مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور / پخش بلور ایرانی با قیمت زیر بازار
پخش بلور ایرانی

پخش بلور ایرانی با قیمت زیر بازار

پخش بلور ایرانی بخصوص تولیدات بزرگترین کارخانه های کشور که می توان به نام هایی چون بلور کاوه و اصفهان و نوری تازه اشاره داشت با قیمت زیر بازار و کارخانه توسط مجموعه اراد کریستال انجام می شود.

جهت خرید و یا اطلاع از لیست قیمت فروش در بزرگترین مرکز پخش بلور ایرانی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و از مشاوره های آنها نیز استفاده کنید.

پخش بلور ایرانی

شرکت های پخش بلور ایرانی

شرکت هایی که در زمینه پخش بلور فعالیت دارند نقش بسیار مهمی را در فروش تولیدات ایرانی ایفا می کنند و توانسته اند تا با فعالیت های عمده خود در سطح کشور، همه محصولات ایرانی که تولید کارخانه هایی چون بلور گمین یا بلور کاوه و اصفهان می باشد را به سرتاسر کشور توزیع کنند.

اولین مرحله پخش توسط نمایندگی های رسمی شرکت انجام می شود. شرکت هایی چون بلور اصفهان نمایندگی ها را در شهر های مختلفی تاسیس می کنند تا بتوانند محصولات تولید شده در کارخانه خود را در بازار های مختلف کشور توزیع کنند و در اختیار خریداران با مناسب ترین قیمت قرار بدهد.

پخش بلور ایرانی

نمایندگی بلور و شیشه نوری تازه در شوش

سرویس های تولید شده در برند ساکورا که بدون شک یکی از زیباترین سرویس های پذیرایی در بین ظروف بلور ایرانی می باشند را می تواند از طریق نمایندگی های شرکت بلور نوری تازه در بازار بلور فروشان شوش تهران خریداری نمود.

شیشه بلور نوری تازه که از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه برای تولید محصولات خود بخصوص برند ساکورا استفاده می کند، توانسته است بازار های بسیار خوبی را در کشور های مختلفی از جهان بدست آورد.

یکی از مراکز پخش و فروش عمده محصولات کارخانه بلور شیشه نوری تازه که بسیاری از فروشگاه داران، برای تهیه تولیدات این شرکت به آنها مراجعه می کنند نمایندگی شرکت در شوش می باشند.

پخش بلور ایرانی

بلور ساکورا شامل چه خانواده هایی می باشد

ساکورا در ابتدا توسط مردم از ژاپن در ایران تولید می گردید اما هم اکنون توسط متخصصان داخلی در حال عرضه به بازار می باشد. از ویژگی های بسیار خاصی که تولیدات این برند دارد این است که شباهت بسیار فوق العاده به کریستال ها دارند و اگر در مقابل چشمان یک خریدار کم تجربه قرار بگیرد فکر می کنند که ظروف کریستال می باشد.

  • می جی
  • بوگاتی
  • اپیوم
  • کنزو
  • واتیکان
  • فوجی
  • ارامیس
  • فلاور
  • امپریال
  • ویلا
پخش بلور ایرانی

گروه صنعتی تولید کننده ظروف بلور در ساوه

گروه تولید کننده ظروف بلور در ساوه را می توان از بزرگترین تولیدکنندگان این محصول در کشور نام برد و  فروش انواع محصولات و تولیدات این شرکت در بازار های جهانی و داخلی بصورت عمده و در حجم بسیار بالا انجام می شود.

در امر صادرات محصولات کارخانه های تولید بلور در ساوه علاوه بر اینکه خود شرکت بصورت مستقیم فعالیت دارد، بازرگانی هایی نیز وارد عمل می شوند و از ارزان ترین تا باکیفیت ترین تولیدات این شرکت را در کنار سایر محصولات ایرانی اعم از بلور و کریستال را در سایر کشور ها به فروش می رسانند.

  • شرکت بلور کاوه
  • شیشه بلور
  • شیشه بلور تابان
  • توسعه بلور کاوه
پخش بلور ایرانی

ارسال ظروف بلوری بصورت عمده چگونه می باشد

همه خریداران حتی بی تجربه ترین آنها می دانند که ظروف بلور و شیشه در گروه شکستنی ها می باشد و حمل و نقل آنها اندک مشکل است و باید در جابجایی و بارگیری دقت فراوانی شود.

با توجه به اینکه میزان سفارش خریداران در نوع ارسال آنها تاثیر مستقیم دارد اگر سفارش خریدار از درب کارخانه باشد با توجه به اینکه کارگران واحد بارگیری از چندین سال سابقه فعالیت در امر چیدمان دارند لذا بهترین نوع چینش را خواهند داشت و از سویی دیگر نیز با توجه به اینکه کمترین تعداد دفعات بارگیری را شاهد هستیم پس کمترین شکستنی را خواهد داشت.

اما اگر ارسال بار خریداران از انبار باشد با توجه به اینکه یک بار باید از کارخانه تا انبار تخلیه بار انجام بشود و از سویی دیگر از انبار تا بارگیری مبدا و از باربری مبدا تا مقصد دوباره باید تخلیه بشود لذا ممکن است شکستنی ها بیش از بیش باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش بلور کاوه

قیمت فروش بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

قیمت فروش بلور کاوه در فروردین۱۴۰۳ و اصفهان و نوری تازه گلس به نسبت سال …