مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور / خرید و فروش بلور کاوه و اصفهان
خرید و فروش بلور کاوه

خرید و فروش بلور کاوه و اصفهان

خرید و فروش بلور کاوه و اصفهان در بازار بلور فروشان به نسبت بلور کاوه کمتر انجام می شود ولی باز هم به نوبه خود بسیار عالی در حال صادرات هستند.

از کالا های پر کاربرد ظروف بلور و شیشه که می توان در همه لحطات زندگی از ان استفاده نمود انواع پارج و لیوان ها می باشد. پارچ ها و لیوان ها در طرح ها و مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند و در برخی مواقع نیاز با تنوع کمتر شاهده تولید سرویس پارچ و لیوان اقدام کنید.

خرید و فروش بلور کاوه

خرید و فروش بلور کاوه انواع پارچ و لیوان

بر اساس همین تفکر که لیوان ها اصولا تنها ظرفی است که می توان برای سرو نوشیدنی از انها استفاده کرد لذا مصرف بالایی دارد و هم چنین نیز برای سرو مایعات نیز باید انها را در جایگاه هایی ریخت و پارچ تنها گزینه است لذا تولید سرویس پارچ و لیوان می تواند زیبایی بیشتری به سفره بدهد.

اگر قصد خرید چینی لب طلا مقصود را دارید باید این نکته را در نظر داشته باشید که همه محصولات تولید شده در ایران از یک کیفیت و در نهایت از یک قیمت برخوردار نمی باشند و همین موضوع عاملی است تا خریداران باید قبل از خرید به ان توجه داشته باشند.

اما در بین کارخانه های ایرانی، این شرکت بلور و شیشه کاوه است که توانسته است انواع پارچ و لیوان ها را بصورت تک و سرویس تولید و به بازار عرضه کند و در نهایت نیز توانسته است نه تنها با تولید پارچ های بزرگ درب دار و بدون درب به بازار بیشتری در خرید و فروش بلور کاوه دست پیدا کند بلکه با تولید انواع پارچ یخچالی و مینی نیز این بازار را به فروش بیشتر و سود بهتر برای خود تبدیل کند.

خرید و فروش بلور کاوه

کانال تلگرام بلور کاوه

تنها تنوع ظروف بلور و  شیشه مربوط به پارچ و لیوان ها نمی باشد بلکه ان چنان تنوع در این حوزه زیاد است که باید محصولات را در دسته بندی های جداگانه تقسیم کرد و تا خریداران بتوانند به تفاوت انها دست پیدا کنند و همین تنوع نیز یکی از موارد فروش خوب این ظروف در طول سالیان می باشد.

KAVEHGLASSIND@

تنوع بسیار خوبی که از محصولات بلور کاوه شاهد هستیم باعث شده است تا نتوان تولیدات این کارخانه را به صورت متمرکز در فروشگاه های قدیمی جمع اوری نمود؟ اما چرا فروشندگان این کار را انجام نمی دهند و هم هتولیدات کارخانه را در مغازه خود قرار نمی دهد؟

خرید و فروش بلور کاوه

پخش بلور کاوه در بازار های سنتی بلور فروشان

بیایید به مسله از سمتی دیگر نگاه کنیم و فرض کنید شما مغازه دار هستید و قصد دارید که همه محصولات کارخانه بلور کاوه را در فروشگاه خود جمع اوری کنید حال باید یک هزینه بسیار سنگین تنها در گام اول بابت خرید ظروف از کارخانه بدهید.

حال به سراغ گزینه دوم می رویم و این است که فرض کنید شما همه ظروف را نیز خریداری کرده اید لذا باید به دنبال انبار برای جمع اوری و نگهدریا انها  باشید که یک سوله به نسبتا بزرگ نیاز است و باید هزینه های جانبی نگهداری از این کالا را نیز در نظر داشته باشید.

حال فرض کنید همه این موارد نیز انجام شده است و حالا باید به فکر فروش این ظروف باشید و اینکه این همه محصول را چگونه به فروش برسانید نیز خود موضوع بسیار مهمی باشد که شاید نگاه بسیاری از فروشنده ها به همین موضوع و البته سایر موارد بع می شود تا انها به خرید چند قلم از تولیدات این شرکت اقدام کنند و تنها به فکر فروش محصولات پر فروش شرکت که مثل اتواع پارچ و لیوان ها هست باشند.

خرید و فروش بلور کاوه

صادرات بلور کاوه

قابلیتی که محصولات شرکت بلور و شیشه کاوه دارا هستند این می باشد که قیمت پایی و تنوع بالایی دارا هستند و همین دو موضوع یکی از مهم ترین پارامتر هایی هستند که شاهد این می باشیم که هیچگونه بلور چینی در کشور وجود ندارد و اصلا توانایی رقابت این محصول را با تولید کنندگان داخلی ندارند. این موضوع تنها مربوط به دالخ کشور نمی باشد و در صادات هم می تواند یکی از بزرگترین رقیب های کشور چین در حوزه بلور و شیشه باشد بع شرطی که راه ان را بلد باشیم

بازرگانی بلور و لوازم دکوری چینی اراد در زمینه فروش، پخش و صادرات محصولات بلور اصفهان، کاوه و نوری تازه بصورت مستقیم و بدون واسطه فعالیت دارد

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش بلور کاوه

قیمت فروش بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

قیمت فروش بلور کاوه در فروردین۱۴۰۳ و اصفهان و نوری تازه گلس به نسبت سال …